משרדים מושלמים, טיפול אישי ומגוון שירותים מותאמים לחיסכון של זמן והוצאות
מה גרם לנו לקום וליצור את השינוי
הרוב המוחלט של שוכרי המשרדים הקטנים והבינוניים אינם מקבלים יחס ראוי ונאלצים לבזבז זמן יקר ומשאבים סביב הטיפול במשרד. רוב המשרדים אינם ברמה גבוהה, השוכרים מוצאים עצמם מתעסקים בתקלות בינוי ולרוב שוהים במשרדים שסימני התחזוקה הלקויה ניבטים בהם מכל עבר.
הרמנו את הכפפה ויצרנו מודל השכרת משרדים חדש וייחודי, שעיקרו לספק לשוכרים שלנו משרדים יוקרתיים בשילוב של שירות אישי וטיפול צמוד שיתרמו להצלחת הפעילות העסקית שלהם.
כל המשרדים שלנו בבעלות חברת ספייס פלוס או מנוהלים על ידה עבור משקיעים חיצוניים.
אז איך אנחנו עושים זאת?
אנו מתכננים ובונים את המשרדים שלנו כדי שיהיו מרשימים עם חלוקת פנים חכמה, איכות בנייה גבוהה ומפרט עשיר. החלק העיקרי והחשוב ביותר מבחינתנו, מוקדש לטובת מתן שירות אישי ומקצועי לשוכרים שלנו, זאת בכדי להסיר מהם כמה שיותר דאגות ולאפשר להם להתמקד בפעילותם המקצועית.
בנוסף יצרנו עבור השוכרים שלנו מעטפת שירותים החוסכת להם זמן והוצאות: ייצוג מול הרשויות, אחזקה ותפעול תקלות מהיר, הזמנת מוניות ושליחויות, התקנות קלות, ניהול ספקים שונים, איתור שוכר חלופי, אחסון ארגזי ציוד ושירותים רבים נוספים.
מודל 'חווית השכירות המושלמת'
ספייס פלוס היא חברת השקעות בנדל"ן עם מומחיות בולטת בתחום המשרדים, בכדי שההשקעה שלנו תצליח הבנו שאנו חייבים לדאוג בראש ובראשונה לשוכר, לכן שביעות הרצון של שוכרי המשרדים שלנו היא בעלת ערך רב עבורנו. מבחינתנו, העבודה האמיתית מתחילה לאחר שחותמים על הסכם השכירות.
משרד מרשים תורם רבות למיצוב העסק בפגישות עם לקוחות ויוצר סביבה נעימה ומזמינה לעובדים השוהים בו, בכדי שנצליח לשמור על תקינות מלאה של מערכות המשרד והנראות שלו אנו מעסיקים צוות תחזוקה פנימי שתפקידו לתת מענה מיידי לכל תקלה או בקשה.
צוותי השירות שלנו מספקים מענה מיידי ומקצועי לכלל הדרישות של שוכרי המשרדים שלנו כדי להפוך את תקופת השכירות למוצלחת מכל הבחינות.
מכיוון שכבר נאמר לנו בעבר שזה 'נשמע טוב מידי מכדי להיות אמיתי' אז אתם מוזמנים לשאול את השוכרים שלנו שחלקם מופיעים כאן למטה, בטוח אתם מכירים מישהו מהם.
הפלוסים שלנו
לחווית שכירות מושלמת ולהענקת השירות הטוב ביותר יצרנו מכלול שירותים מגוון ועשיר
לפלוסים נוספים